maanantai 26. elokuuta 2013

Matka kohti matkaa

Ihana ystäväni muistutti mua tässä eräs päivä, kun mulla oli taas todella tuskastunut olo ja olin varma , että mun unelma ei liiku milliäkään mihinkään suuntaan, että jo mun matka kohti unelmien matkaa on iso ja upea prosessi.

Ihana, ihana ystäväni sai mut taas muistamaan ketä ja mitä varten mä tätä juttua teen : minun itseni.

Suurin rakkauden teko itseään kohtaan on tehdä niitä asioita jotka tulee suoraan sun sydämestä.

Tää on mun juttu,mun sydän haluaa tälle matkalle.
Ja mä teen tämän vain ja ainostaan itseäni varten.

Mun täytyy siis kasvaa ihmisenä jo ennen matkaa, ennen kuin mä voin lähteä itse matkalle.

Ja täytyy myöntää, että paljon mä olen kasvanutkin.
Musta on löytynyt mielettömiä positiivisia asioita, määrätietoisuutta ja uskoa unelmaani sekä myös niitä kasvun paikkoja kuten se että en vaan ole kyennyt organisoimaan asioita mitenkään.

Toisaalta olen myös miettinyt mitkä on asioiden tärkeysjärjestys.
Tarviiko mun nyt stressata jotain jolle en voi vielä mitään tai auttaako asian panikoiminen nyt kun se ei edes ole ajankohtaista?
Ei tarvitse.
Asiat on otettava vastaan sellaisina kuin ne ovat ja silloin kun ne ovat ajankohtaisia.

Välillä vain tuntuu, etten saa mistään otetta.
Mistä aloittaisin tai jatkaisin , mitä seuraavaksi ja mitä kaikkea mun täytyy muistaa tai tietää?

Päätin just nyt tässä paikassa lopettaa huolehtimisen ja keskittyä yhteen asiaan kerrallaan.

Ensiksi päätin että, pysyn alkuperäisessä suunnitelmassa ja kerään lentolippujen verran rahaa kasaan ja tilaan lennot.
Sen jälkeen vasta mietin missä asun matkan ajan ja mistä saan itse matkalle rahat kasaan.
Plus kaikki muut miljoona paperihommaa sun muuta juttua :D

Nyt mun täytyy vain selvittää, että minkälaisella välilaskulla mä aion maahan saapua ja takasin kotimaahan tietysti.
Se määrää jo paljon matkalippujen hinnasta.

 Lisäksi mä olen päättänyt mitä paikkoja mä haluan reissullani nähdä ja tällä hetkellä kaikki paikat joissa haluan käydä on Sydneyssa.
Bondi  Beach nyt ainakin on nähtävä, tosin siellä en varmaankaan aijo kärrinpyöriä heittää vaan valitsen siihen vähän hiljaisemman rannan :D
Taronga Zoo ja Koala Park kuuluvat ehdottomasti mun reissukohteisiin, ja uskoakseni myös Luna Park.
Jonkulainen lauttamatkakin täytyy ehdottomasti tehdä, ehkäpä useampikin.

Oopperatalo ja merimuseokin täytyy ehdottomasti käydä kurkkimassa :)

Uskon kyllä että noita paikkoja tulee lisää itse paikan päällä mutta tiedänpähän jo nyt mitä ainakin haluan nähdä ja tehdä.

Ja ne osterit kuuluu tietysti ruokalistalle, must kokea juttuihin.

Musta on aivan ihanaa kun kaikki mun läheiset ihmiset puhuu jo kuinka mä lähden matkalle ja kuinka mä teen siellä sitä ja tätä.
Aluksi vain harvat uskoi mun unelmaan ja nyt kaikki jo tietää varmasti että mä matkustan Australiaan.

Se jos jokin saa suun hymyyn <3



 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti