torstai 11. heinäkuuta 2013

Elämän pieniä iloja



Voi kumpa sitä muistaisi, että aina niiden elämää rikastuttavien ja ilahduttavien asioiden ei tarvitse olla suuren suuria.
Ja kumpa vain muistaisi olla myös kiitollinen niistä pienistäkin ilon hetkistä.

Rakas ihana ystävä oli löytänyt mulle saaresta kauniin kiven, eikä mitä tahansa kiveä vaan Australian muotoisen kiven <3

Kaunein lahja jonka olen pitkiin aikoihin saanut, vaikkakin eräs facebook ystäväni väittikin kuvan näyttävän maksapihviltä :D

Kivi muistuttaa mua siitä päämäärästä ja unelmasta jota kohti olen menossa.

Päätin myös antaa itse itselleni toisen lahjan ja kävin vihdoin ja viimein ostamasssa kauan himoitsemani Australia matkaoppaan.




Iso kattava opus täynnä Australia tietoa, mulla menee tovi jos toinenkin kun tuota käyn läpi.
Eikä tuon plaraaminen ainakaan helpota mun tulessa olevaa matkakuumetta :D

Muistin myös eilen itselleni antamani lupauksen vuoden alussa.
Lupasin, että tänä vuonna maistan ostereita.
Ihan vain huvin vuoksi ja koska haluan tietää miltä ne maistuvat.
Toki mulla on omat epäilykseni siitä , että kyseinen ruokalaji ei tule olemaan mun herkkujen top10 listalla.


Taas siis listaan lisättäväksi yksi  koettava asia lisää kun pääsen Ausseihin.

Nyt nautin täysillä  Suomen kesästä, auringosta,luonnnosta, merestä ja tietysti omasta perheestä sekä ystävistä <3





2 kommenttia:

  1. hei... osterit on herkkua! oli minullakin joskus samat ennakkoluulot :) ausseissa suosittuja on kilpatrick-osterit, missä on pekonia ja worchester-soossia päällä, eikä sitä osteria enää edes maista, kokeile vaikka niitä ensin! oma suosikki on osterit punaviinietikassa... nams! tärkeintä on että ne on tosi tuoreita, sillon ne on hyviä ihan sellasenaan! oon myös joskus syönyt vähemmän tuoreita ja ne on traumaattisen kaameita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos viestistä :) Pekoni minkä tahansa kanssa on herkkuja :D Tuota täytyy ehdottomasti maistaa kun ausseihin pääsen, mutta aijon kyllä nauttia niitä sotereita myös ihan perinteiselläkin tavalla. Voi kääk, mistä mä tiedän onko ne osterit tuoreita vai ei? En kyllä halua saada mitään ruokamyrkytystä unelmieni lomalla :D

      Poista