tiistai 2. heinäkuuta 2013

Pää pilvissä....

... ja jalat maassa.
Tai ainakin näin piti olla.


Viime viikko meni lomaillessa: rauhasta,levosta ja omasta perheestä nauttien.
Uin enemmän kuin vuosikausiin ja makasin jopa biitsillä nauttien auringosta sekä hyvästä seurasta, tietenkin.
Sainpa myös pari mattoa pestyä.
Vielä kun saisin ne tuolta pihalta narulta takaisin sisälle niin hyvä olisi.


Maanantaista lähtien olen sitten ollut virallisesti työtön.
No jaa ei stressiä, sen verran puhki mä olen viimeisen puolen vuoden höykytyksestä, että otan ihan relax ja vaan nautin olosta ja elosta.
Toistaiseksi.

Mun Aussi kuume on vain pahentunut tämän lomailun aikana.
Kuumeisesti mietin, että miten saisin parhaiten matkarahat kasaan.
Mitään matkasuunnitelmaa mä en ole vieläkään tehnyt, tosin huomasin facebookin  suomalaisten pitämillä Australia aiheisilla sivuilla, että lähellä Sydneytä on joku suomalaisten pitämä loma-asunto systeemi.
Täytyy perehtyä siihen vähän paremmin, ja ajan kanssa.
Toki tällä hetkellä sitä pitäisi olla ihan riittämiin. 


Jotenkin mulla on sellanen kutina edelleen , että kunhan saan matkaliput tilattua tai edes rahat niihin kasaan voin alkaa suunnittelemaan itse matkaa vasta kunnolla.

Viime aikoina on pyöriny vaikka minkälaisia visioita päässä, dokkarista lyhytelokuvaan ja kuvanäyttelyyn asti.
Nämä visiot tuppaa olemaan niin sitkeästi päässä, että saa nähdä kuinka käy jos niitä pääsen työstämään eteenpäin.
Tai lähinnä keksin kuinka työstän niitä eteenpäin.
Jää myös nähtäväksi , että matkustanko mä sittenkään ihan yksin vai saanko  aivan ihanaa matkaseuraa mukaani. 
Aika näyttää kuinka tässä käy.

Sen tiedän, että kun syksy tulee aion mä ilmottautua kansanopiston sekä iltalukion englannin tunneille.
Itseopiskelulla pääsee kyllä huomattavan pitkälle, ja vaikka mä oikeasti luulin olevani ihan surkea enkussa niin olen saanut huomata , että näin ei ihan olekkaan.
Toki harjoitusta tarvitsen paljon ja etenkin puhumisessa.

Päivä kerrallan ja ennenkuin mä huomaankaan olen lentokoneessa matkalla mun unelmieni Australiaa.



2 kommenttia:

  1. Moikka :-)
    Oletko selvittänyt niitä "kodinvahti" -vaihtoehtoja? Saa asua ilmaiseksi :-) Matkarahat ja käyttörahaa tietysti pitää olla, mutta tuolla voisi järjestyä asumisasiat ainakin joksikin aikaa.
    Tuulta unelmien siipien alle toivotellen,
    Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ja kiitos vinkistä :) Tuotakin vaihtoehtoa on tullu mietittyä, tuossakin on omat hankaluutensa mutta majoitus tosiaan olisi ilmaista :) Tätä täytyy vielä pohdiskella muiden majoitus vaihtoehtojen ohella. Kiitos sulle <3

      Poista