sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Ääripäästä toiseen, osa rasvabileet!

Välillä mä kyllä tosissani mietin, että onko mulla mitään muita "tunnetiloja" kuin aina asioiden ääripäät.

Jos mä olen surullinen niin mä olen niin maassa että makaan peiton alla ja nukun enkä halua nähdä tai kuulla kenestäkään yhtikäs mitään.
Jos mä olen iloinen mä  siis todellakin olen sitä, ja kaikki sen kyllä huomaa tai ainakin näkee tai parhaimmassa tapauksessa pääsee osalliseksi mun sekoilua.

Onni on, että mulla on loppujen lopuksi aika harvoin huonoja päiviä.

Tai miten sen nyt ottaa, kenen onni kenen ei :D 

Joka tapauksessa niin sitä mennään ääripäästä toiseen tässä mun rantakuntoilussakin.
Ensin hurja himo päällä liikkua ja laskea joka ikinen kalori ja sitten tulee sellaisia päiviä kuin tänään....rasvabileet!

Okein, mä kyllä olin puhunut jo koko viikon, että viikonloppuna herkutellaan.
Jotenkin tää homma taas vaan lähti "vähän" lapasesta.

Ensin tehtiin pekoni-jauheliha lihapiirakoita
Mutta eihän nuo tietysti riittänyt, kun on uusi hieno rasvakeitin niin pitihän sitä nyt käyttää oikein kunnolla.
Tehtiin siis ranskalaisia

  Ja lihapullia 
 Ja sipulirenkaita ja mustekalarenkaita.

Ja salaattia.

Ja sitten tuota rasvaruokaa ängettiin ääntä kohti kaikkien lisukkeiden kera.

Huijaisin jos väittäisin, että oli pahaa.
Ei ollut vaan syntisen hyvää.

Olo noiden rasvapommien jäljiltä vaan ei ole  kovinkaan hyvä.
En osaa edes sanoa kumpi painaa enemmän, huono olo fyysisesti vai henkisesti.

Huomenna en aio edes vilkaista vaakaan päin.
Huomenna liikun ainakin tuplasti enemmän kuin koskaan.
Huomenna lupaan olla ainakin seuraavan kuukauden tunkematta mitään rasvaroskaa nielustani alas.

ONNEKSI huomenna on uusi päivä <3 


Keittiövahti Ibro <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti