tiistai 7. toukokuuta 2013

Arkeen paluu

Sain eilen lääkäriltä luvan palata takaisin töihin.
Vaihtelua tiedossa elämään siis vihdoinkin, kuukauden kotona lojumisen jälkeen.
Ja samalla sain luvan jatkaa kunnon salitreenejä.
Ihanaa!

Työn suhteen mulla on hirvittävän ristiriitaiset tunteet, on kiva päästä taas tekemään töitä ja näen muutakin kuin tämän saman pienen piirin kotiympyröissä. 
Tuttu työporukka,tutut työympyrät...
Mutta kun mua ei oikeasti kiinnosta pätkääkään.
Työni teen kyllä niin hyvin kuin vain suinkin voin mutta sydän jäi tuosta duunista jo ajat sitten pois.

Kyllä se alkaa olemaan niin, että ennen Aussi matkaa mun täytyy tehdä oikeasti työni suhteen päätöksiä puoleen tai toiseen.
Muuten tilanne syö mua ihan liikaa henkisesti ja myös fyysisesti.
Joitain ajatuksia ja suunnitelmia mulla jo on, mutta niihin palailen myöhemmin ;)



Voi Australia <3
  
Sain eilen Suomi-Australia yhdistykseltä postia, tarkoittaen sitä, että olen jäsenmaksun maksettuani yhdistyksen jäsen!
Jihaa!

Pieni askel taas otettu lähemmäksi unelmaa.

Nyt odottelen yhdistyksen jäsenlehteä postista ja mun täytyy myös muistaa tilata yhdistykseltä itselleni Aussi opas matkaa varten.  

Perjantaina mulla on vapaapäivä ja ajattelin, että käyn matkatoimistosta kyselemässä vähän alustavia vinkkejä ja neuvoja matkaa varten. 

Tällä hetkellä eniten mua jännittää lentomatkat, tai ei oikeastaan itse lentäminen vaan välilaskut. 
Eksynkö mä?
Löydänkö oikeaan koneeseen jatkolennolle?
Plus miljoona muuta häiritsevää ja pelottavaa asiaa :D

Joten tulin siihen tulokseen, että noita asioita ei kannata vielä miettiä.
Panikoin niitä sitten kun ne ovat ajankohtaisia.

Alan pikku hiljaa olemaan sitä mieltä, että mun matkan ajankohta taitaa olla siellä marraskuussa.
Täytyykin selvitellä millanen ilma Ausseissa siihen aikaan vuodesta on. 
Kevät?
Toki kaikki riippuu myös siitä, saanko matkarahat ennen sitä kasaan.
Ja monesta, monesta muusta asiasta...
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti