lauantai 11. toukokuuta 2013

Saamattomuutta ilmassa


 MITÄÄN en ole saanut aikaiseksi.

No okei, töissä olen käynyt ja arkea pyörittänyt mutta siihen se sitten onkin jäänyt.

Päivässä ei riitä tunnit kaikkeen mitä haluaisin tehdä, tai siihen mitä kaikkea mun pitäisi ehtiä tehdä.

Töihin paluun jälkeen on tuntunut, että päivät vain karkaa iltaa enkä ole ehtiny edes kunnolla herätä niihin.

Töihin paluu aiheutti jo heti seuraavana päivänä koko päivän kestävän tolkuttoman vatsakivun joka tuli aaltoilemalla, aina kun söin tai join. 
Vetelin jos vaikka mitä närästyslääkettä mutta mistään ei tuntunut olevan apua, lopulta uni oli se joka vei kivun yön aikana mennessään.

Mun täytyisi olla tosi nuija jos en tajuaisi, että mun kroppakin koittaa nyt kovin keinoin kertoa mitä mieltä se on mun nykyisestä duunista.
No kaikki aikanaan.

Postipate toi mulle perjantaina 2 kappaletta Suomi-Australia yhdistyksen Bumerangi jäsenlehteä.
Ne olen jo lukenut kannesta kanteen ja vielä uudestaan :D

Jos tilaisin matkan Suomiseuran kautta saisin alennusta ja turistiviisumin ilmaiseksi.
Tätä täytyy miettiä ja harkita.

Kävin myös katsomassa  Aurinkomatkojen sivuilta ohjeita ja neuvoja matkaa varten.

Mun täytyy alkaa hahmottelemaan mitä meinaan reissulla tehdä.
Missä käyn, millä aikataululla, mitä haluan ehdottomasti nähdä jne jne.

Tänään en kyllä enää jaksa paneutua asiaan, ulkona paistaa arska ja  kevät on kauneimmillaan joten otan koiran mukaan ja lähden ulos nauttimaan auringosta.

Ei ole muuten enää kauan aikaa kun saan nauttia arskasta maailman toisella puolella <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti