tiistai 14. tammikuuta 2014

Hetki hiljaisuutta

Arkiaamu kun mulla ei ole töitä on ehdottomasti mun päivän paras kohta.
Muu perhe on lähtenyt jo kotoa pois ja mä saan istua rauhassa juoden aamukahvia ja kuunnella hiljaisuutta.

Arkiaamuna koko talo on hiljainen ja aamun sähläys ja kiire siitä ehtiikö kukakin ajoissa kouluun tai töihin on poissa.

Tälläisina hetkinä mä vain olen ja nautin, juon kahvia ja katselen ulos ikkunasta ja kasailen pikku hiljaa niitä päivän tehtäviä asioita tai sitten vain liihottelen unelmieni Aussilassa :)

Tälläisina hetkinä mä latailen omia akkuja ja kerään voimia tulevaan päivään.

Yleensä tuo hetki ei kestä kauan koska joko kissoilla on tapana aiheuttaa jotain älämölöä ja hämminkiä tai sitten puhelin soi, koira metelöi jne .

Mutta se yksi hetki riittää ja mä itse koen että, se hetki on juurikin sitä tässä hetkessä olemisen läsnäoloa ja syvää rauhaa.

Mun ei tarvitse tekemällä järjestää sitä tilaa tai aikaa itselleni ja itse uskon että, näin luonnollisesti oman tilan ja ajan saaminen tekee siitä hetkestä vielä enemmän tasapainottavamman ja akkuja lataavamman.

Hetki hiljaisuutta joka päivä ja mä jaksan paljon paremmin keskittyä siihen mitä jokainen uusi päivä tuo tullessaan  <3






 
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti