perjantai 31. tammikuuta 2014

Toteutuneita unelmia

Eilen toteutui yksi suurimmista haaveistani oman minäkuvani parantamis projektissani, pääsin loistavan mies kuvaajan valokuvattavaksi.

Lapsuuden ja nuoruuden traumat ja tapahtumat tuli illan aikana käytyä läpi ja vaikka alku olikin aikamoista sähläämistä tuli kuvista omasta mielestäni aivan loistavat <3

Tuttu ja luotettava ihminen kameran takana edesauttoi asiaa huomattavasti, siitäkin huolimatta vaikka miesten kanssa toimiminen ei ole mulle mikään helppo homma tai saati että se sujuisi multa luontevasti.
Ja alkujännityksen jälkeen kuvien ottaminen ei pään sisällä enää tuntunut hankalalta vaan oli jopa hauskaa ja tykkäsin niin paljon että, alustavasti uusista kuvauksista jo sovittiin.
Kuvia katsoessa kuitenkin huomaan että, oma kehoni ei vielä noissa kuvissa täysin mukana ollut.
Toki kaiken sen jälkeen mitä olen kokenut en uskonutkaan että, parantuminen tapahtuisi sormia napsauttamalla.
Kun tänään kuvia facebookissa julkaisin alkoi sisimmässä sellainen myllerrys että, järki ei pysty edes ymmärtämään millasia lukkoja ja tukoksia mä sisimmässäni loppujen lopuksi olenkaan kantanut kaikkien näiden vuosien  aikana.


Vaikka sisimmässä käy myllerrys ja tunteita ja pelkotiloja nousee ylös en silti kadu saati häpeä otettuja kuvia pätkääkää!
Mä olen ihan oikeasti kaunis ja musta saa kauniita, upeita kuvia <3
Ja mä olen niin onnellinen ja mielettömän ylpeä siitä <3

Ja mä uskon että, kun valokuvia otetaan useampia kertoja niin kehonikin alkaa pikku hiljaa rentoutumaan ja se todellinen minä pääsee vihdoin ja viimein esiin, niihin kuviinkin <3 
Jokaisen kuvan myötä voin myös jättää vanhoja, ikäviä ja tuskaisia asioita taakseni ja ottaa vastaan uusia ja ihania asioita tilalle <3

Matka kohti omien unelmien toteutumista ei ole aina helppoa, joskus jopa tuskaista ja hankalaa mutta se kannattaa aina, ja kun unelma vihdoin toteutuu se korvaa monin kertaisesti  kaikki ne ikävät ja inhottavat asiat joita matkan varrella on joutunut kokemaan sekä käymään läpi <3

Mikään unelma ei ole liian vaikea,hankala, suuri, pieni.... ei mitään mikä estäisi sitä toteutumasta jos vain niin todella haluaa ja sydämestä toivoo <3















2 kommenttia:

  1. Mahtavaa, hyvä Aliisa kaunis nainen! Olet kaiken rakkauden ja valon arvoinen <3 ! Olisi varmaan parannuttavaa itsellenikin moinen... Mulla kanssa aikamoisia lukkoja.
    Australian unelma vissiin pukkaa myös minäkuvan parantamisprosessia ennen reissua. Ja silloinhan reissustakin saa enemmän irti. Eli valmistellaan, että reissu voisi olla mahdollisimman antoisa ja ihana.
    Oi, paljon onnea minäkuvan parantamisprosessiin! <3 <3 Se on tärkeää. Itsellellenikin tekisi hyvää moinen prosessi ja valokuvailu on ollut mielessä. Kiitos esimerkistä! Ehkä innostat muitakin parantumaan :)

    Valoa päiviisi kultainen!

    VastaaPoista