tiistai 25. maaliskuuta 2014

Rautalankaa vai ratakiskoa?

Ihania, ihania hämmennyksen hetkiä uusille lukijoille tulla katsomaan sivustoa jossa lukee kohti unelmien Australiaa ja mä selitän mun lapsuuden traumoista :D

Juu, kyllä ne liittyvät toisiinsa ja kyllä mä olen edelleen menossa Australiaan.
Tarkalleen ottaen tämän vuoden syyskuussa olisi lento sinne maailman suunnalle lähdössä, kunhan vain ensin saan ne perhanan lippurahat koottua :)

Tämä kevät suunnitelma lähdön suhteen meni plörinäksi mun murrettua käteni ja homeoireiden pahettua, uusi koti on tällä hetkellä tärkeämpi kuin mut matka.

Mun lähtökohdat tähän elämään ja maailmaan ei ole olleet ne kaikkein helpommat ja omien unelmien ja toiveiden toteuttaminen on ollut aina hankalaa, etenkin usko siihen, että mä olen todellakin ansainnut itselleni jotakin hyvää ja ihanaa.

Mä olen tehnyt huiman matkan tähän missä juuri nyt olen ja käymällä läpi omaa elämääni ja kokemuksiani mä samalla teen myös tilit menneen kanssa selväksi jotta mä voin jatkaa kohti uutta.

Olisin toki voinut tehdä erillisen sivuston jossa kerron mun traumoista ja jatkaa täällä pinnallista hehkuttelua siitä kuinka unelma etenee, jos etenee.

Se ei vaan ollut mun juttu , koska tämä unelma ja sen toteutuminen vaatii multa myös  niiden omien varjoalueiden ja pelkojen työstämistä.

Toisaalta mä olen myös tällä hetkellä siinä tilanteessa, että koskien mun unelmaa matkustaa Australiaan en voi oikein tehdä mitään.
Kaikki taustatyö on tehty ja konkreettisia asioita voin työstää vasta kun saan ne liput tilattua.

Mä kyllä infoan heti, kun jotakin mullistavaa koskien mun matka unelmaani tapahtuu mutta siihen asti  mä työstän mun elämääni kokonaisuutena yhdessä mun unelmieni kanssa :)

 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti