sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Kohti rantakuntoa

Tavotteitahan mulla on saavutettavanani vaikka kuinka paljon, ennen kuin matkalle pääsen.
Mutta mulla on myös ihan henkilökohtaisia tavotteita , omaan kehooni liittyviä , saavutettavana ennen unelmieni matkaa.
  
Jos mä aion heittää kärrynpyöriä biitsillä, kuten olen kaikille tutuille kertonut tekeväni kun Ausseihin pääsen, tulee mun olla rantakunnossa ennen sitä. 

No ,tämähän vaatii sitä että, mun vatsan ympärys täytyy kaventua hieman ja  lihasmassaa täytyy saada kroppaan enemmän.

Mistään hurjista kilomäärien tiputuksesta  ei ole kyse, enemmänkin tässä vaaditaan elämäntapa muutosta sekä sitoutumista asiaan.

Helpommin sanottu kuin tehty.

Fustraa olen treenannut vuoden alusta asti, risa ja oireileva selkä sekä oireilevat olkapäät on saatu suunnilleen jo kuntoon.  

Salilla käyn 2 kertaa viikossa, tavoite oli että ,kävisin ryhmäliikunta tunneilla tuon päälle vielä pari kertaa viikossa  mutta 
kiitos ah, niin ihanan työni, joka vie kaikki ylimääräiset mehut musta, en yksinkertasesti ole saanut aikaiseksi käytyä.
Ettei tämä menisi täysin työni piikkiin, täytyy myöntää että taustalta löytyy myös hieman  omaa laiskuutta. 

Suurin "syyllinen" on kuitenkin syöminen.
Kun oma perhe vetelee iltapalaksi ranskalaisia ja lihapullia, tai mies ehdottaa kauppareissulla Hesessä käymistä, niin oman räätälöidyn ruokavalion noudattaminen on aivan suunnattoman hankalaa.
Tai syöminen 3 tunnin välein, kun töissä ollessa tauot ovat harvinaista herkkua ja kiire jokapäiväistä.
 
Kukaan ei kuitenkaan pakota mua vetämään niitä ranuja tai Hesen mättöä, kyllä se ihan minä itse olen joka niitä suustani alas työnnän. 
Ja tässä asiassa mun täytyy vain katsoa itseäni peilistä ja miettiä haluanko mä ihan oikeasti sitä muutosta vai en. 

Joka tapauksessa työtä siis riittää. 
Paljon täytyy vielä tehdä että, saavutan omat tavoitteeni ja olen lopulta siinä rantakunnossa jossa haluankin olla matkan alkaessa.

Onneksi mulla on vielä hyvä tovi aikaa treenata ;)
  

 
  

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti