lauantai 20. huhtikuuta 2013

Money, money, money...




 ...Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world...


Niinpä niin, kukapa meistä ei haluaisi olla rikas.

Tosiasia on että, tällä hetkellä mun matkakassa näyttää tasan...tai vähän päälle 40 euroa :D

Sillä summalla pääsisi juuri ja juuri Tallinnan risteilylle ja sinne mun haaveet ei tällä hetkellä suuntaudu.

Tosiasia on myös se että, tarvitaan useampi tuhat euroa jotta mä pääsen unelmieni matkalle.

Lentoliput
Hotelli tai majoitus ylipäätänsä
Viisumi
Eläminen
Vakuutukset
Käyttövarat

Vielä en ole edes viitsinyt laskea tarkkaa summaa ,joka mulla vähintään pitäisi matkaa varten tilillä olla.
Kyllä sitä ehtii myöhemminkin ;)
Ja turha stressata itseä sellaisella asialla,mille ei juuri tällä hetkellä voi tehdä mitään.

Positiivista tässä taas on se että, mulla on jatkuvat säännölliset tulot. 
Ja että en ole ainoa joka perhetämme elättää.
Mutta kun on perhettä, on myös menoja. 
Tilanne on siis suunnilleen plus miinus nolla. 

Mutta koska mä olen mä, en anna tuollaisten asioiden häiritä mua ja mun unelman toteutumista :) 

Uskon vakaasti siihen että, kun jotain oikein kovasti haluaa, ja se halu ja toive tulee suoraan syvältä sun sydämestä, niin mikään ei estä sua pääsemästä tavoitteeseen.

Tämä ei nyt tarkoita sitä että, mä istuisin kotona ja odottaisin ihmettä ja sitä että, mun pankkitilille vain ilmestyisi tarvittava summa :D

Mutta voisin veikata että, jokaisen elämässä on ollut hetki, tai asia tai tilanne ,jota on oikein kovasti toivonut tapahtuvaksi ja jonain kauniina päivänä se toive on toteutunut,tavalla tai toisella.

Kuinka paljon meidän sen unelman ja toiveen eteen täytyy tehdä töitä, se riippuu täysin meistä itsestämme.
Ja siitä kuinka paljon itse uskomme siihen että unelma ja toive toteutuu .

Kuinka paljon olen valmis tekemään töitä unelmani eteen? 
Teen kaiken tarvittavan ja vielä vähän enemmän että, mä saavutan  unelmani ja pääsen Ausseihin.

Kuten eräälle rakkaalle ystävälleni sanoin, pienistä puroista ne joetkin alkavat ja lopulta se joki virtaa mereen.

Tulen siis päivittämään säännöllisesti mun matkakassan tilanteen ja kertomaan kuinka ja miten mä olen matkarahaa kerryttänyt :) 



  


   


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti