sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Matkakassa






Mietin ja pähkäilin, että mikähän olisi sopivin väliaika aina kertoa missä vaiheessa olen matkarahojen keräyksessä.
Kuukauden välein?
2 viikon?

Tuskinpa ainakaan tuota useammin, ellen satu voittamaan suuri summia esimerkiksi lotossa.

Toivottavasti.

Jokatapauksessa pävittelen ainakin sen kerran kuussa mikä on tilin tilanne.

Kun olen saanut lentolippujen verran rahaa kasaan, tilaan ne liput ja samalla sitten tarkentuu matkan ajankohta.

Sen jälkeen onkin enää käyttörahojen kasaan saaminen.

Ideoita otan toki vastaan miten parhaiten saisin matkarahat kasaan :)

Nyt mulla on nettikirppiksellä tavaraa myynnissä ja kaikki tulot mitkä sieltä saan menee suoraan mun matkakassaan.
Mulla menee myös tietty summa rahaa joka kuukausi tilipäivänä matkatilille, sekä mulla on käytössä ePossu eli aina kun maksan ostokset kortilla menee tietty summa mun matkatilille.

Lisäksi mulla on yksi jälleenmyynti suunnitelma "muhimassa", mutta siitä enemmän kun saan jotain konkreettista asian suhteen aikaiseksi.

Helpointa olisi tietysti kipittää pankkiin ja anoa matkan verran lainaa MUTTA se pilaa mun muut unelmat ja suunnitelmat tai ainakin vaikeuttaa suuresti niitä, se ei tuntuisi siltä, että oon tehnyt kaikkeni matkaa varten ja se ei vain yksinkertaisesti kuulu mun suunnitelmiin.

Pennin venyttäjäksi en kuitenkaan ala,  normaalia elämää täytyy elää vaikka kuinka säästäisin.

Sitoutuminen asiaan on täysin 100% joten eiköhän niitä tuloksiakin ala pikku hiljaa syntymään.

Jännityksellä odotan,koska varmistuu se päivä jolloin tiedän milloin lentokone irtoaa kotimaasta ja vie mut unelmieni matkalle.



 






 
 
 
 

    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti