perjantai 19. huhtikuuta 2013

Lähtötilanne

Faktat ovat siis nämä:

1. Mulla ei ole tarvittavaa määrää rahaa matkustamiseen.

2. Kielitaitoni on hyvin heikko, johtuen siitä, että en pahemmin viihtynyt peruskoulussa kielten tunneilla.

3. Mulla on vakituinen työ.

4. Matkustus kokemukseni rajoittu yhteen Egyptin matkaan lapsuudessa ja muutamaan Tallinnan risteilyyn.

5.Lentokenttä sekä lentokokemusta tasan sen yhden ainoan matkan verran ja joista en juurikaan muista mitään.

6.  Mulla on vain pieni haju, siitä mitä tarvittavia asioita pitää tehdä ennen matkaa ja mahdollisesti matkan aika. Kuinka tilaan lentomatkat, viisumi, passi, hotellit, jne jne jne.

7. Mulla on mies, lapset sekä kasa eläimiä.

Mutta että mä antaisin noiden asioiden häiritä mua tai estää mun unelman totetumista, ei onnistu!! 
Pienin askelin, pikku hiljaa, mä aion toteuttaa unelmani. 
Ja joku kaunis päivä lähitulevaisuudessa huomaan olevani Australiassa, unelmieni maassa.



2 kommenttia:

  1. Luettelemasi faktat ovat kaikki selvitettävissä. Joten, ei muuta kuin täyttä höyryä eteenpäin <3 !

    Satumaarit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nuo on ihan pikku juttuja ja helposti tosiaan korjattavissa tai selvitettävissä, miten sen nyt ottaa :D

      Poista